Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.

    KÁRTYAPIAC 2017   2017. április 25-26., Budapest

Program: 2 nap

A nap elnöke: Pataki Gábor, üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke

9.00

Mobilfizet é s idehaza – közösségi gazdaság szolgáltatásaiban a mobilfizetés nem vízió, hanem a napi rutin része

  • Fiatalok felkészültek a mobilfizetés használatára? Kezükben van a telefonjuk, de mire is használják?
  • Milyen területeken tarolhat a mobilfizet é s és mi kell hozzá?
  • A Sharing Economy területén a mobilfizetés a napi rutin része. Milyen területeken használjuk nap mint nap?
  • Hazai mobilfizetést támogató alkalmazások milyen szolgáltatási területeket fednek le?
  • Hogyan hathat a mobil a plasztik kártyák használatára?
  • 2019-be induló hazai Azonnali Fizetés hogyan hathat a mobilfizetési iparágra?
  • Mobilfizetés és a Bitcoin kapcsolata hogyan alakulhat a jövőben?

Előadó: Pataki Gábor, üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke

9.30

Innováció és trendek a digitális fizetések területén

Előadó: Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe

10.00

Innovatív payment megoldások

Előadó: Török Zoltán, Business Development Manager, Diebold Nixdorf

10.30 Kávészünet

11.00

Új generációs digitális banki megoldások, a GRÁNIT Pay bevezetésének tapasztalatai

  • A digitális banki üzleti modell nemzetközi és hazai tendenciái
  • A pénzügyi szolgáltatások átalakulása az elektronikus megoldások térnyerése következtében,
  • GRÁNIT Pay, új generációs mobilfizetés elsőként Európában, a szolgáltatás fejlesztésének és bevezetésének tapasztalatai
  • GRÁNIT Pay: hogyan növelte a felhasználói élményt, a szolgáltatás fogadtatása az ügyfelek részéről

Előadó: Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.

11.30

Okostelefon a bankolásban: szeretjük vagy félünk tőle?

  • Kihívások a banki mobilfejlesztésben: technológiák, trendek vs. banki követelmények
  • Innováció a K&H Banknál
  • Innovatív megoldások terjesztése, kommunikációja
  • Ügyfél edukáció: hiedelmek és nehézségek

Előadó: Gerstner Júlia, szenior digitális csatorna menedzser, K&H Group

12.00

MKB FinTech Program - Hol tartunk és hogyan tovább?

  • Mit értünk az MKB fintech-esedése alatt? – Kollaboráció és nyitott innováció
  • FinTech Akadémia & FinTech Verseny & FinTech Inkubátor szentháromsága
  • MKB Inkubátor – A fintech cégek keltetője és homokozója
  • Hogy néz ki a fintech vállalkozó, amit mi látunk – 2 db díjazott startup bemutatása
  • Hogyan választunk fintech cégeket itthonról?

Előadó: Pereczes János , ügyvezető, MKB Inkubátor Kft.

12.30 Ebédszünet

13.30

A kártyaelfogadási piac változásai Kelet-Európában

  • Lehetőségek és veszélyek a fintech világban - elfogadói szemmel
  • Mi mozgatja meg a kereskedők fantáziáját?
  • Hogyan lehet az erősödő versenyben nyereséget termelni?
  • X-boarder merchant services - Ez meg mi?

Előadó: Bakonyi András, Group Product Manager – Kártyaelfogadás, Raiffeisen Bank International AG

14.00

Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt a bankokkal vagy külön utakon?

  • Nemzetközi és hazai körkép – Trendek, innovációk
  • Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?

Előadó: Németh Monika , CEO, FinTech Group Kft.

14.15

Kerekasztal-beszélgetés: (Be)Robbant a digitális és fintech bomba

  • Mindenki máshogy érti!? Mit értünk digitalizáció / digitális transzformáció alatt?
  • Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
  • Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Fintechek a bankok ellen, vagy elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?
  • Számítanak-e a bankok arra, hogy a nemzetközi challenger bankok bejönnek Magyarországra is?
  • Hogyan értékelik a bankok a tech óriások (pl. Facebook, Google) „mozgolódását” a pénzügyi szolgáltatások területén?
  • Banki digitális stratégiák, multichannel megoldások
  • Fiók versus digitális megoldások
  • Hogyan tud önmagában a kártya tovább élni a digitális világban?
  • Alternatív fizetési világ készül…Bankkártya versus újfajta alternatív fizetési megoldások

Beszélgetőpartnerek között:

Fónai Imre, digitális csatornák főosztályvezető, K&H Csoport

Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.

Imre Zsombor , alapító, CEE FinTech

K&H Group képviselője

Kovács Larissza, igazgató, Digitális Ügyfélélmény Igazgatóság, MKB Bank Zrt.

Lukácsi Zoltán , ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar   Cetelem  Bank Zrt.  

Szincsák Gyula , szenior bankkártya termékmenedzser, Erste Bank Hungary Zrt.

15.00 Kávészünet

15.20

Tudatos payment stratégia – az ötödik elem: Milyen sikertényezők befolyásolhatják az online kereskedelmi eredményességet?

  • A piaci tapasztalatok alapján a magyarországi online kereskedők négy tényezőt már azonosítottak a maguk számára:
    • piacképes, online felületen is értékesíthető termék
    • fogyasztóbarát online értékesítési felület
    • rugalmas, egyedi igényeket kezelő kiszállítási módok
    • innovatív , megkülönböztető online kommunikáció
  • Azonban ez a négy tényező még nem biztosítja, hogy az érdeklődő felhasználók biztosan vásárlóvá váljanak.
  • A modern fogyasztót számos impulzus befolyásolja minden pillanatban. Ennek ellenére elcsábítható – néhány percre. Ebben a néhány percben kell biztosítani számára, hogy a termék kiválasztásán túl és azonnal és kényelmesen fizetni is tudjon – még mielőtt a következő impulzus érné, elbizonytalanodna, elállna vásárlási szándékától.
  • A tényleges vásárlók arányát a célcsoportra szabott azonnali fizetési módok biztosítása, azaz a tudatos payment stratégia növelheti – ez a sikertényező az ötödik elem.

Előadó: Al-Absi Gáber Seif , ügyvezető igazgató-helyettes, üzletágvezető, OTP Mobil Kft.

15.50

Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés: Van-e jótékony hatása a banki innovációknak vagy nincs is rá valós ügyféligény? Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban

  • Mi a piaci helyzet, mennyi tranzakció zajlik elektronikusan a kereskedőknél?
  • Mennyire tart lépést a kereskedő az online fizetési lehetőségek nyújtásával?
  • Mi fontos a kereskedőnek egy fizetési szolgáltatást illetően?
  • Milyen és hány online fizetési módot használ a kereskedő?
  • Mik a kereskedői szempontok, prioritások egy szolgáltatás bevezetése kapcsán?
  • Mobilos és egy klikkes fizetés valós igény?

Felvezető előadó és moderátor:

Deák András ,SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.

Beszélgetőpartnerek:

Kabarcz Balázs, kereskedelmi igazgató, Decathlon Magyarország

Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu

Szokolay Zsolt, üzletfejlesztési igazgató, Interticket Kft.

16.45 A konferencia vége